mora mitt kära mora.

jag kommer aldrig släppa taget. det är bara så.
jag åker till mora igen på fredag, fan jag är dålig på att skaffa jobb alltså. har sökt jobb på siljans chark i mora nu.. hehe. ja vad gör man inte! jobb som jobb.. o mammas mat är inte dåligt det heller, lever på rätt mycket ingenting just nu.
så fredagen kommer ja spendera på en buss.. men fin i håret är jag då iaf! färgning på torsdag, på salong i stan.. den ni. momma ingrid betalar.. vad gör man inte för att hon ska bli nöjd den damen.. :) 89 år och får sin vilja igenom galant.

Men jag har problem.. jag vill inte hem, kommer få det grymt jobbigt med mamma o pappa som tjatar på jobb.. måste ligga i som tusan om de ska bli nöjda. man får ta det när man bor hemma antar jag..

så, om det är nån som tycker att det är misslyckat att jag kommer hem igen.. fuck u! jag åkte ner på vinst o förlust och det blev en liten förlust. men jag har ändå lärt mig en del..har spenderat mestadel av tiden alldeles ensam, bara med mig själv. jag har varit på intervjuer och det lär man sig av också.
så tack gbg, men jag kommer tillbaka, be shore!


ska ringa jon nu, han blir glad när ja ringer.. ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback