PowerBigMeet-2007

Ska bli grymt kul faktiskt!!
Jag,Maggan&Nina plus eventuell chaufför.. som vi för den delen efterlyser.!

Åker ner på onsdagkväll/natt beroende på hur vi jobbar. (sjukt det kändes att åka efter hur vi jobbar.. vi har jobb.. ha, eller hur maggan... )

iaf så drar vi då och campar dit oss på torsdagmorgon troligen. sen marknad o party party. massa alkohol skall inhandlas under nästa vecka. vad som ska köpas måste ja fasiken skriva ner.. snaps,nej!

vi ska trycka lite t shirts så att vi syns! ;) o en del 50 tals kläder ska tas med och massa hårspray?
får se vad vi får plats med egentligen. hehe, tur att vi har takräcke.


På lördag ska ja jobba med annika på bröllop i leksand! blir skoj. sen en öl med annika.. :) göttans.
så en helnykter helg väntar för mig. kanske blir jobb på fredagkväll beroende på om min kära får herrbesök eller inte. ja menar då lär man ju ställa upp! :)  nån dag kanske ja får herrbesök.. ja nån dag.. o då får nån ställa upp ett par dagar... .. :)

dags att sova.. börjar halv nio imorn.. o slutar fyra.. slipper den sjuka stängningen iaf.
sen onsdagsjobb, sen ledig fyra dagar.. sjukt! man tappar ju allt.. ska se om ja inte ska jobba lite mer ändå! behöver alla pengar ja kan få.. :)


Emilia fyllde år igår! Grattis min kära Kompis!!
Hoppas dagen var finfin! bara jag kvar nu tror jag minsann.. men det är lugnt, så länge jag inte är 20 kan jag vara huuur löjlig jag vill! :)
Saknar dig så himla himla mycket nu min lilla gospersika..!
Drömmar helt sjuka drömmar om att du kommer hem en sväng o sen åker för gott ! gör inte så!!



Godnatt.

måste bara visa en så klockren bild på mitt kusinbarn viktor. vilken pimp han ser ut att kunna bli.. ser drogad ut och visar snyggt med fingrarna! gullprotis


Kommentarer
Postat av: majsan

fan jag hade väl också velat följt me till västerås=(bättre planering till nästa sommar;)

2007-06-28 @ 16:03:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback