Sömn överskattat?

Tror det, iaf när mitt tåg går om fem o en halv timme och bussen om fyra o en halv och jag tänkte gå upp kl. fyra för o snygga till mig lite.
men ja tror bara att jag håller mig vaken alltså.
är hos fredrik nu.
hade just kommit innanför dörren när han kommer in.. full som satan! haha! "fy fan vad ja är packad alltså.."
jepp. men jag har packat klart. tror jag fått med mig allt.. konstigt nog faktiskt, får till o med ner datorn i stora väskan, som för den delen kommer bli astung! men det ska gå!! för hem ska jag!!

det var ett äventyr, o nu vet ja hur det är.. det suger att vara utan jobb. !
fredrik har däckat i sängen.. hahaha! ja är rätt pigg faktiskt, funderar på att ta en dusch, har frodats hemskt med svett utifrån min kropp idag! For your knowledge.:)

så en dusch.. mm vad mer ska jag göra för att fördriva tiden? ta en promenad kanske...för isf, så har ja duschat klart o snyggat till mig vid halv två senast, då går jag nån timme.. om ja orkar, sen kommer ja hit vid halv tre. säkert astrött! somnar o missar allt.. hm, nja..

somnar fan snart alltså..
kanske borde duscha o sova två timmar? eller sova och sen duscha?säkerligen..
ska ringa till jon kl. sex.. moahahaha. yeah . och lars, ska se hur läget är på sweden rock. säkert grejt.

nej jag börjar bli trött, attans också!
men allt är klart, fasen att det inte gick att åka nu!
lär vila nån timme nu, ja ger upp sömnstrejken.

sov gott camilla,var så uppe i att få klart min väska att ja glömde o ringa dig! natti natt.


imorn är jag hemma igen. promenader med juhlin o glass med alla mina goa gummor.

nästa helg är det paaaarty!!!tja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback