Tisdagkväll.

Har haft en så händelserik dag. har fått mycket gjort ändå.
Började med att gå upp vid halv nio, så kom bettan så tog vi en promenad tillsammans, sen åt vi frulle.
skjutsade momma ingrid på lite ärenden en halvtimme, och på det tjänade jag en femtiolapp som ja sen åt lunch för på gösta. bortskämda emelie. Sen skulle jag o maggan till valles cykel o motor och hämta mammas cykel som skulle vara klar förra onsdagen.. först var det lunchstängt så jag blev irriterad över det först.. sen kom vi tillbaka senare efter ärenden på stan!
 blä för andra gången jag skulle hämta en cykel där var den inte klar. gaaah jag blev fly förbannad, dels på den otrevliga tanten i kassan som totalt dumförklarade mig för att ha tagit den gamla lappen.. vilket jag inte hade!

Så jag gjorde ett till ärende som kommer synas i masen imorn. man retar inte upp emelie ostraffat!
moahahahaha!
Ser fram emot att läsa den imorn.. kritik som jag hoppas hjälpa, inte för att ja nånsin mer kommer lämna in en cykel där, jag kommer alltid vara den förlorade kunden där!

Ja efter den incidenten och sista ärendet for ja o maggan o tankade innan jag åkte och jobbade.. fyra till tio.
styrservon i volvon tog slut så jag har haft lite problem där också! men det ska jag upp imorn och ordna..

ska försöka ta mig upp sju och åka o fixa bilen och sen väcka lilla familjen öhren. ska dra bettan på promenad igen med mally.
kanske lite solning imorn och en tripp till mormor o fika kanske. :)
ska försöka dra till med en planering till midsommar också.
Vill hemskt gärna förverkliga mina o C s planer för jag vet att hon längtar efter en björckfest!

Så nu ska jag stänga ner datorn. efter att ha lyssnat på en gladlåt.

Och som du skrev, svårt att lita på folk just nu, du vet..
Och som jag skrev till dig.
Just nu känns det som att bo i ett BigBrother-hus eller  vandra runt i ett läger på robinson-ön..
Man gör pakter med folk som man tror man kan lita på men så fort man vänder ryggen till så försvinner den pakten.. tråkiga stunder i mitt BB-hus. Ge mig ett hopp?

I´ve put my trust in you..


och tydligen så har jag haft en försommardepression. jag o magnus var deprimerade ett tag. haha! kanske det.

ska träffa majsan nästa vecka! äntligen.


Eva cassidy make my night. godnatt!

Kommentarer
Postat av: millan

Jag hoppas verkligen att de aldrig kommer skära sej mellan mej å dej vännen!! Du betyder alldeles för mycket för mej!! Jag tycker verkligen om dej! En utav de få jag litar på :) På mitt sätt du vet ;) Puss

2007-06-20 @ 21:54:52
Postat av: camilla..

haha.. har du sänt in dagens ris?? det var på tiden! puss på dig gumman!

2007-06-21 @ 18:32:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback