Crazy.

Ligger i sängen. för övrigt min stora sköna säng...



Jag blir så less på att mycket ska förstoras upp och låta så mycket!
och när det sen ska berättas som något lite privatare så ska det hymlas så.. så att man ska tro att det verkligen är större.. herregud, sen när det verkligen berättas så ska det vara så dramatiskt!! nej herregud..

What difference does it make?

och manipulera hit och dit! bestämm själv. .

"baby, can I hold you tonight?"

och jag orkar inte hålla på mer. det värsta jag vet är att låtsas. och varför lösa något man itne kan lösa? nej då är det bra att bara undvika.. lägga på en mask o se glad ut? nej.


Lördagen hoppas jag på en liten öl med majsan o inget mer! bara en lugn o go kväll med bästa malin kag känner! bästa malin som man aldrig låtsas med! majsan som man bara skrattar å är glad med. sån är hon.. min kompis majsan. !


hoppas förresten man aldrig ångrar sig över något.. !
att man aldrig testade..


Jag bryr mig kanske för mycket.
Men kompis du är för fin för att manipuleras bort!!

Kommentarer
Postat av: Micke

Trevligt att läsa om ditt liv. Passa dig, för när du blivit vuxen måste du ju vara det resten av livet! Micke på KG.

2007-03-10 @ 20:41:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback