Oslo!

Igår kom vi hem från Oslo Emilia & Jag.


Resan började med en snabbshopping runda i mora, köpte nya skor och byxor och hårnålar.
Sen for vi! till statoil.. jag var hungrig! no shit va maggan! :)

Det blev ett långt stopp i Torsby, där inhandlades två kebabrullar. en skulle camilla ha. egentligen ville hon ha en från järnvägskiosken i mora. men eftersom vi inte orkade vänta tills de öppnade så for vi direkt.

När vi sen kom fram till Oslo så skulle vi igenom en trängselavgifts"tull" meeen i ren panik gasar jag.. vi hade i fel kö.. hade inga pengar löst.. men vi ordnade det sen, så fort camilla sagt att det var ca 800 i böter på att bara passera.

Vi hittade till slut hem till camilla, efter ett bra tag irrandes i stan, i stan! men många skratt!

Fredagen blev det lite shopping, eller ja tillslut en hel del shopping! Men sen efterlängtade öl. mmm beeer..
Liten utgång med camillas sambo anton o hans två vänner.

vi hamnade på norskfest hos camillas hugg o hans kompisar, som rökte inne, fruktansvärt vidrigt.
På vägen till dessa killar så träffade vi på MariE, haha sjukt full tjej som utanför slottet hoppade in i buskar.. ojoj vad vi skrattade! men en vakt från slottet kom o sa till att hon fick sluta med det där. hemskt roltigt hade vi åt henne, sen försvann hon iaf..

Blev en rätt kort kväll. jag emilia o anton for hem o sov..

Lördag. emilia o emelie på buss in mot oslo för att möta upp en lika hungrig camilla.
Letade ställe att käka på o åt. efter många " men jag är inte sugen på det här.." gaaah. jag hade kunnat döda.. när emelie är hungrig är det bara att äta.. vadsomhelst.

Blev massa mens in december drinkar på lördag kväll. yeah de är underbart goda mina drinks.
Sen lalla vi mest runt på karl johann va..? in på andys o tog en budweiser. sen mest hem.. nej till nordstrand var vi på efterfest.. utan öl..! la mig på golvet o sov.
men skoj hade vi iaf!


På söndagen träffade vi först magnus, kille som kom direkt från jaa festen till oss.. haha då drack han upp det sista ur bacardi razz. hm

sen kom jannicke! :)

sen åkte vi mest hem.
vi har ätit en del korv i helgen.. tillbud på seven eleven i oslo..

min mobil har slutat fungera, mitt nummer är flyttat till tele2 men telefonen är operatörslåst till telia. suger lite just nu.. men ändå lite skönt att inte hela tiden vara åtkomlig.
imorn ska jag nog få telefonen upplåst! hoppas jag.

men dags att sova.
emilia o jag impulsgick på bio ikväll. Beck- den svaga länken.. helt okej. men rätt lam ändå, mer action!
sen en tripp på mc.

maggan har varit på kurs i sthlm! nu ska här pinstripas eller? :)

kempegreit!
HA DE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback