Söndag.

Ligger i sängen o lyssnar just nu på marie lindberg- trying to recall.
Vilken tjej!
har laddat hem en massa sköna ballader också. Ska se till att bränna några skivor tills jag o emilia drar till oslo, en lång bilfärd kräver bra musik!
"did we grow apart, or did we just didn´t grow together?"
fin bit, fin bit.
Måste hitta fler fina bitar.. the fray har hjälpt till en del med skivan, fina låtar där.
"i´m not shore its going to be you and me anymore"

Har jobbat kväll på Kung Gösta ikväll. fick lite att göra tillslut.
Skjutsade en kille till vandrarhemmet och blev bjuden på " ett glas vatten" haha jo den har man ju hört förr! ;)
men jag for hem..

Nu ligger jag mest o funderar över framtiden, den jobbiga framtiden.. inget jobb o inga pengar!
o allt jag vill ha, all oreda i mitt rum.. all oreda i viktiga papper.. all oreda i känslolivet!
Men annars är det bra! Jag är inte den som gräver ner sig om något inte går som jag vill heller så det är ingen fara! positivitet!

Helgen blev skön, nykter lördag! då känns det bra. full i fredags hör ju nästan till en annan vecka! :)
Så helgen som kommer ska jag göra något åt. kanske upp till stugan och mysa? Eller jaa.. nej stugan får det bli. bara ut o må bra och elda en massa o dricka lite vin. okej då blir det ingen nykter helg, men det blir ju annorlunda när man inte går ut o så finns en chans att man mår rätt okej dagen efter.


How to save a life! skön låt.

Åh nu börjar boyzone spela.. haha. . !!!!"but you can say baby, BABT can I hold you tonight?"!!!!baby if I told you the right words, at the right time you´ll be mine.. Om det ändå vore så, eller det kanske det är? har man nångång tänt ljusen dragit med killen in i ett rum med massa rosenblad på marken och en massa tända ljus runt omkring och en stråkorkester som spelar en klassisk lovesong och berättat med de rätta orden hur man känner.. kanske vore något det!

Det gäller  nog att passa in tillfället. kankse inte funkar under de mest vardagliga sysslor.. ett sms är iaf värdelöst!
Men varför inte under en shoppingtur på ica " jag är så kär i dig att det pirrar bara jag ser dig.." jaa varför inte..?
Eller efter ett glas vin hemma i soffan.. " Jag blir så glad när jag tänker på dig..."
Men det kanske är efter man kommit till en relation..
Det är nog svårt att få en lite okänd att veta vad man känner..

Nog spekulerat i det. kommer det så kommer det, vågar man inget vinner man inget! så enkelt är det iaf!!

Klockan slog just 01,03 så jag gör nog bäst i att försöka drömma nu.

Vännen, jag är så glad att din helg varit toppen!!! underbart!!


Rudi, snart kommer vi!! :D


Majsan, where are you??

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback