and she said...

yeah yeah yeah !
tror det kan bli en finfin sommar i gbg faktiskt! trots att alla har planer i mora.. men kära söta ni får väl komma ner, prioritering kallas det! det är väl det man gör för sina vänner.. see jag har åkt tio timmars bussresa hem för er skull så det är bara att ta en bil o komma ner. :) jag vet då att juhlin kommer iaf, han är aldrig omöjlig han!

åker om sex timmar.. med far ner till karlstad sen till gbg med tåg.. å vilka minnen kommer då tillbaka?
sämästerminnet öppnas. två mariestad inköptes efter avgång från karlstadsperrongen,det var väl där sämästärn började! right kompis?=) vi hade det fint på vår sämäster!

Hoppas på ett havsbesök i helgen, jag är martins backup plan för helgen.. fin kille det där! ha.. åker han inte till norrland så ska vi supa till på en klippa. o eftersom mannen varit i tyskland så skulle här bjudas på spriten! niice.
men som sagt, emelie är ju bara backup annars skulle han till arjeplog(?) och fika.. för hon bakar så goda bullar! haha.

uuh nu skrämde camilla mig med ett sms! tack honey för godnatt smset!

ska ta o skriva mig en lista imorn på vad ja ska inköpa när ja får råd!

men nu mste ja sova. annars blir det inga glada miner imorn!

goooooodnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback