Berg&Dalbana

mycket känslor idag.. saknad,saknad o saknad mest faktiskt!
blev en dag i sängen tyvärr, men verkade vara det jag behövde, landa lite.. :)
Men nu mår jag bättre.
Fick ett mejl från synvård där jag hade sökt, men jag var tydligen för ung skrev dom men tackade för ett jättetrevlig mejl! Så Jag kände mig peppad då. Så nu är jag på G igen.

O nyss ringde de från ett café i nordstan och ville att ja skulle på en intervju imorgon 10.20
Fan det känns bra det!! äntligen. hoppas jag får det så jag kan leta lgh nu. =)


och ojoj.. jaa jag tror jag misstänker trevlig aktivitet i magen.. inget liv i magen på det sättet. men en fjäril kanske.. :)


Längtar tills imorn, camilla kommer och så ska ja umgås med min morbror lite! o intervju såklart! o shit ja som just åt massa vitlök.. attans!


Min Bror saknar mig! :) gullunge.

Kommentarer
Postat av: Lillan

Jag saknar dig min pingla! Hur är det i göteborg? SAKNA SAKNA SAKNA!! PUSSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback