dags att beklaga sig.

jepp det ska man väl göra på söndagar..
men uj uj uj idag.. är ingen vanlig dag.
drack inte alls mycket igår tycker jag.
kanske drack för lite..
Har iaf riktigt ont i huvudet. och så mensvärk!
o varför slutade svettningarna när allt känns så här då?
men de kommer nog igen! 
Måste ut till hållbus o hämta laddaren o tre öl. ;)
o hämta cykel i noret.
och grejer hos öhrens.
busy.
Nej jag måste nog prova mina tyska smertschtabletten. .
hoppas de funkar för emilia har likadana i spanien!
lär ju vara hennes testrabbit! :)




Kommentarer
Postat av: Majsan

men för tusan har du varit i mora i helgen???ja som har varit imora både fredag och lördag..fan SKANDAL!!!!!!!!!!

2007-05-20 @ 22:24:29
Postat av: emilia

ja för fasen du måste prova innan jag vågar. hur skulle det se ut om jag hamnar på akuten och ska försöka förklara att jag tagit schmertztabletten? va? de fattar ju inte ens engelska här! haha!
puss på dig darling.

2007-05-22 @ 00:35:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback