En helg med rudi.

I fredags kväll åkte jag till frölunda och hälsade på morbror micke, åt middag och kollade på gamla bilder på mormor o mamma bla. riktigt trevligt.
Vid tio for jag in till centralstationen och hämtade upp min rudi!! vi åkte till haga och lämnade grejer hos ak o said.
Sen gick vi en promenad o åt lite.. =)

lördagen shoppade vi en massa! jag har sjuk ångest över att pengarna är slut... stört! Vi gjorde oss iordning vid sju o innan maten tog vi en promenad för att glänsa lite i haga.. vi hade ju ändå klänningar o 60-tals look! längs vägen så kom en kille o stoppade oss o ville fotografera oss.. ok vi ställde ju upp såklart, det var för att han skulle få träna.. haha! det var ju ändå bara han o hans vänninor som skulle se! haha..

Sen gick vi o tog ett glas vin på en kvarterskrog, men efter två klunkar ringde ak o maten var klar, så vi spepte o gick hem o åt.. o drack camillas sjukt äckliga vin!

vid tio tog vi buss till högsbo för att gå på inflyttningsfest hos carlos o ingrid..
men ja säger då bara det, vilka jääävla puckon det var där, två killar var helt körda! finns inte ord för större idioter alltså.. men men, vi delade iaf taxi med slisken in till stan,, de betalade sen sprang vi därifrån o drack en varsin öl innan vi gick på trädgårn med boris o hans kompis. :)

Helt okej ställe, men vi kände ju oss såklart för nyktra så det blev en tequilashot..men vi tyckte inte att det tog nå så vi köpte en till efter att ha sprungit till avenyn för att ta ut pengar.. ! sen blev det en minttu shot för mig o en sambocca för camilla. trevliga bartenders iaf!

Vid tre fick vi nog o gick därifrån, köpte oss en varsin taco och liftade till haga! halv fem somnade vi in..
fick förresten en puss på krogen, fy fan vad äckligt på riktigt, nå slusk som lurade mig att blunda o tänka på något som gjorde mig glad, så ja tänkte på dig  :) men då pussar den idioten mig, usch så ja torkade av munnen.. o sa något dumt o gick därirån!

Tror inte nå mer hände på lördagen..

Söndag, bakfull o trött, gick upp en sväng vid nio, men somnade igen o gick upp halv två för att ta en promenad i slottskogen med said o ak. var in o hälsade på hos getterna, massa folk o mitt i allt gallskriker jag till, fy fan det stod en get där.. :) har blivit riktigt rädd på sistone för djur.. kom in en duva på en pizzeria igår o flaxade.. uuuh .

o nu har camilla åkt hem till oslo o kvar är jag, själv..
Men på torsdag drar ja troligen till dalarna ett par dagar, vansbro torsdag fredag o så hem till mor o far på lördag..
ja måste ha ett jobb snart för pengarna är verkligen slut snart.. fy fy! men men ja ser iaf fram emot torsdagkväll.. :)

Nu ska ja vila lite innan fredrik o hans pappa kommer hit.. vi blir tre stycken i en etta inatt!

ringde till mamma inatt o pratade in på hennes mobilsvar, babblade på en massa om att ja älskar henne osv.. :) haha..


Nu ska ja prata med min kompis på msn, för ja saknar henne nå otroligt!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback