Fall out boy och jag!

hemma i mora efter äventyr o vansbro och bussfärd på tio timmar!
Var på svenne rubins igår! först förfest/kalas hos jonas o sofie. riktigt trevligt var det!
Så vi blev rätt bra i gasen jag o bettan.. nice det!

Kom hem idag vid ett, har sovit liiite, duschat, varit på motormarknad o nu är jag ensam hemma o dricker rödvin.
Väntar på att maggan o nina ska komma med min flaska. hoppas det inte dröjer för kl är snart åtta o jag är nykter.. is this the shit? nooo..

så come on mygard...


Lyssnar på fall out boy o sahara hotnignht o massa goa bitar ! så här skapas lite förfest känsla ensam.
men betty kommer väl säkert innan sega råttorna. !

med ööööl... det är tjejen hela dan det! ;)


ringde emilia i spanien igår kväll också, efter lagomt mycket alkoholintag- alltså lagomt nog att sitta å gråta alla fyra minuterna vi pratade, gick inte å hålla tillbaka tårarna då inte! :) o min kompis hade sålt bäst av alla den veckan!! hon är för bra hon! :)

nej ja ska nog kolla in barskåpet nu! nykter.. nej fan! aldrig!!

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback