Fredag!!

För en vecka sen längtade vi till Lördagen. Jag längtar till samma lördag igen.. Vi hade det riktigt bra då! allt var som det alltid varit, kvällen var som vi alla hade väntat oss.. eller hur maggan! ? ;)
Men nu är det nya tider !

Idag har jag varit på en intervju på ett café i nordstan, det gick nog bra. blir troligen en provdag nästa vecka sen får vi väl se! Sen strosade jag mest runt på stan, själv.. Det är verkligen inte kul alls! Men ikväll kommer rudi till stan, underbart kul!

Kanske en liten öl ikväll då ?

På torsdag kan det hända att jag beger mig till Dalarna, men inte ända hem direkt, till Jonas i vansbro.. kan hända, beror väl lite på hur det ligger till med jobb och så, just nu trivs ja bra här så jag behöver inte åka hem nå. Sen så har jag ändå ingen plats i den trogna pvn till lördagen, så det visar sig!
Men vansbro.. :)

Nu ska ja laga lite mat. kyckling o klyftpotatis o currysås o groddar! Sen en promenad kanske. . måste packa lite också, ska ju bo med camilla i helgen. . party imorn? ! yeah.

Si di.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback