"galen-emelie kick"

Pratade just med min kompis i 29 minuter! spain was callin gothenborg! saknar min pingla så hemskt mycket!
men hon hälsar!

Så vart ska ja börja.
helgen med rudi var finfin. vi var i extas när vi satt oss på skärgårdsbåten mot styrsö! Satt o skrattade nervösa skratt med leenden uppåt öronen, äntligen fick vi dra oss ut på havet! det var toppenväder i lördags så bikinin var på o grillade kycklingen med. + potatissallad( dock ej den med mindre fett för camilla trodde inte den smakade lika bra som den med mer fett i.. haha! ) cheese balls+MUMS MUMS ( för vi såg en förpackning vid utgången o kunde inte motså frestelsen av BARA 16 kalorier el nå liknande. ) + varsitt winerbröd+nyponsoppa(som camilla promt skulle ha.. det var ju ändå den lilla nyttiga biten i picknickkorgen plus att det bara var si o så många % fett och massa fibrer.. wow va! ) o så mina tre festis, varav två blev kvar till grillningen av korv senare på kvällen!
haha oj vilken lista :)
+ att vi efter myset på bryggan o förföljningen av tre heta styrsögrabbar så tog vi en varsin breezer på styrsöpub!

efter dagen på styrsö for vi hem o klädde om o duschade för här skulle partajas på styrsö!
Så på med partyoutfiten o ut på ön igen.. hade med oss engångsgrill o grillade korv o marschmallows med en grupp måsar.
sen massa massa alkohol på puben innan den efterlängtade båten gick, vi råkade missa den som gick halv åtta o fick istället vänta tills tio! men inga problem, bara det att vi var en del packade när vi satt på båten hem!

bytte kläder o hamnade tillslut på " the bishop arms" o satt o drack en del öl.. snackade med trevliga bartender o fick två shots!
sen sprang vi två km till trädgårn för lite paaarty party! vi gick dit efter att bishop arms hade stäng.. kl. två.. mm för då var vi sugna på nattklubb!

drog vid fyra halv fem snåret. o ja lyckades missa sista nattvagnen så ja fick ta första morgonvagnen istället! woho. blev påhoppad lite smått av en mariaplanskille. no name!

well well var iaf hemma kl. halv sju! woooo.. stabilt.


nu bor ja ensam hos morbror micke medan han o jeanette är på seglingssemester. heeela veckan.
så imorn får ja herrbesök, of course! haha!
ska bli riktigt trevligt.

Pratade med sandra my dear andersson i 50 minuter nyss också.. hon är för go.
fick just ett sms " jag behövde nog lite galen-emelie kick" :)

så varsego allihopa have a kick of emelie!

och ja, jag jobbar på att skaffa jobb, jag är bara mer av den som tar det lilla lugna.. jag är aldrig i behov av något.. my gard skulle detta inte gå så åker jag väl hem. eller inte.. :) jag trvis sjukt bra här.. saknar bara maggan,bettan,magnus,nina,jonas....o maggan såklart! ;) o camilla gävle, o camilla oslo.. o majsan.. o så himla många mer! men när ja får lgh. så är det liseberg o skärgårdsgrillning som gäller!

o min kompis funderar på gbg till hösten!!! det var en räddning nu! jag ska göra allt för att vara kvar här o få vara med min kompis en heeel massa till hösten!!


på balkongen här har jag utsikt till havet.. solen går ner..på min högra sida.. ( =)  ) och man kan bara njuta av denna utsikt över vackra hur o kullar av klippor.. det är underbart! jag älskar gbg. trevligt folk o ännu vackrare utsikt.. ;)



midsommar blir nog finifn också. Gullan&Rudi på turné i västsverige. snaps o kransar! äkta svensk midsommar!

Det är nog dags för mig o borsta tänderna nu.. kl. är tio. kanske fortsätta smörja in min kropp i lite lätt brunnyans.. har dock ingen att visa min kropp för meeen det gör inget .. moahaahahah!

nej fortsätt bara sakna mig så ses vi snart !
skriv en rad i kommentarerna också.


åååh BTW. maggans kalais om två veckor!! inte kan man tro att jäntan blir 20 .. nej vi är desamma som vi var i oxberg på konfirmationsläger.. haha! vilken resa.. 6 år sen. tänk vad tiden går min vän. o knaggnäs. det var inte igår det heller. då maggan inte fick gå hem från mig när vi lekte.. ha, jag tycker nästan det är så än.. jag vill aldrig att hon ska gå hem från våra lekdejter. . " mammaaaa, magdalena vill gå hem... "  -men emelie om magdalena vill gå hem så får hon det.. - sällan kompis, sällan! :)


Puss o kram eller som magnus så fint sa det- buzzzz o kraaajm på daj- ( då askalaswasted utanför shell efter han sagt åt mig att gå hem o lägga jaktlaget så han kunde få sova.. )

Kommentarer
Postat av: kompis

men va fasen, vet du vad jag kom på?
ta dig hit istället så kan vi bo häääär. jag har ju redan en lägenhet! =)
nej men nog ska jag fundera vidare på gbg, fatta vad bra vi skulle ha det baby!
puss&kram

2007-06-01 @ 15:15:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback