Ge mig bara.

Ett bra jobb i gbg o en fin lgh!
Jag vill inte vara här längre.. tänkte att ja vill ut o gå nu, men vem ska ja gå med?? emilia är inte här o hon är den enda just nu som hade velat det!
och allt är inte som jag tänkt mig.. jag är less, så himla less, besviken o bara ensam, igen.. herregud jag åkte hem för att inte vara ensam men det är jag! o jag tänker inte tjata på någon att umgås med mig, jag är hemma ett par enstaka dagar bara, sen åker jag igen.. längtar nästan tills ja får sätta mig på bussen på tisdag o sova o lyssna på musik o bara vara ensam igen.

Ja jag vet då inte vad ja ska göra.. jo! ja ska ta bilen o fara .. bilen är min vän! :)

o camilla, jag förstår vad du menar när du säger att du vill hem men samtidigt inte.. det känns att någon saknas här, riktigt mycket! det är så det gör ont för det är så tomt! åh så fint ja rimmar..

nu drar jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback