Göteborg.

Framme i storstan.
kom igår med tåget halv två då kom jannicke o hämtade mig med maries lånade bil som la av mitt i första rondellen.. så vi hoppade fram till shell o tankade.

Kom hem till fredrik vid tre kanske, köpte pizza och gick hem o la mig i soffan och somnade o dregglade lite.
åtta vaknade jag, då var det dags för fest!
Drog till en annan fredrik på förfest med jannicke o gänget. Sen till Ferdinands. .

O svarttaxi hem..

Nu sitter vi här o degar lite.
jag har varit ut på promenad en o en halv timme. riktigt skönt i solen.. ( polen.. )

Emilia är i malaga nu o tydligen har en spanjor friat till henne, han är 30 o kock. ! :) inte illa..
saknar min lilla pingla! ! men som du sa kompis. vi hör ihop du o jag!

Nu ska ja duscha lite medan ja är pigg! sen ska vi ta en promenad ner på stan!



Si di!

Kommentarer
Postat av: Sofia

Absolut, hör av mig direkt då=) vad kul att du ska flytta dit, du vet det är inte så långt mellan gbg och hbg =) När ska du flytta dit för gott då?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback