Göteborg.

Tillbaka i storstan. än en gång. :)
bor hos morbror micke nu ett tag.
Var på intervju idag.. på hotell gothia. men nej känner jag.. tyckte det kändes mycket som om hon såg ner på mig.. för att ja inte jobbat på något stort hotell. så jag vill inte ha det även om jag får det tror jag. kommer ändå bara få jobba ca fyra veckor.. 50% o det suger ju lite..
så ja ska prata me jeanette, för hennes dotter jobbar på hemköp i mölndal, så varför inte!
sen ska jag prata med mariana om jobbet på skandinavium, för det hade varit så jäkla skoj!

o i helgen kommer rudi!! ikväll kommer hon, så ja ska möta henne på centralstationen senare=) det känns kul iaf!
Men går detinte vägen här så får det väl bli vansbro eller vad tycker du jonas.. ? utfattig o... glad!

Ska se lite tv nu o kanske svida om till nå bekvämare o ta en promenad kanske!
eller söka mer jobb, much more..


tjo.

Kommentarer
Postat av: Majsan

Hej gullet..allt bra med dig i götet??med mig e de kanon var i sunne i helgen och var bra i gasen me lasse stefanz;)jag sov hos lettländaren i fredags så nu jävlar;)

2007-05-28 @ 22:03:31
Postat av: millan

Nu är de väl dags att uppdatera lite! Även fast vi pratade rätt länge igår :) Puss, saknar dej!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback