helgen i mora.

Lördagen ja.
tillslut kom all min alkohol! dock hade jag då redan setat ensam o fått i mig två tequilashots o ett glas rött.
o innan alla kom lyckades ja även med något glas baileys.. sög ju att vara nykter kl nio på en lördag med fest i sikte!

Bettan o Magnus o Göran kom vid halv tio o vi satt och hade riktigt trevligt!
Sen kom fler folk! vid elva började kubbspelet som egentligen var planerat till jaa runt sju.. men men bättre sent än aldrig, denna gång utan juhlin o emilia, the glovers är splittrade! ;)
men brudarna vann rätt överlägset! vi hade tydligen riktat strålkastaren till vår fördel.. säkert göran!

vid tolv cyklade jag, bettan, magnus o göran ner på lilla krogen. det var nog helt okej, och äntligen kunde jag dissa denna kille som varit som en igel på mig sen i vintras, kära nån! men han är tydligen trevlig nykter.. jaja men vem är inte det då..?

efter krogen cyklade jag bort till wasa för o träffa nån kömpis! men så kom bettan o magnus så vi cyklade till babs, dock vad klockan ca 02.40 när vi begav oss o babs stänger tydligen tre.. men vi hann! :)
efter att magnus trilskats en sväng o efter ett videoklipp och lite gnabb o massa skratt så var vi där iaf! jag på pakethållaren på min cykel och magnus på en egen. blev 24 chickybits o pommes med bea!! haha

magnus brukar tydligen köra på storordrar på fyllan! haha ja det är ju lika bra det!

skulle tro att vi kom hem strax innan halv fyra, för vi var ju snabba att cykla hem när det vankades mat, såklart! kunde man tro annat? vi åt och mådde fint, sen kom ett besök vid fyra..

magnus däckade lite tjusigt i soffan och snackade en massa goja innan bettan tillslut fick han isäng med hjälp av tuttisarna, of course! ;)


sen somnade jag.. halv sex! så lagom schleten var jag imorse, vid tolv.


snyggade till oss lite, eller ja inte jag men bettan o magnus fräschades upp, jag tror inte det fanns så mkt hopp för mig på den delen just då! blev mjukisbyxor och skjorta. klockrent.
tog oss upp på picasso efter att ha hämtat göööran göran. pizza o sen donken för en glass.. 

Ja och så for vi ut till gokartbanan för ryktena hade gått om en viss tony rickardsson som skulle köra tävling! o mkt riktigt så var det tävling. kallt väder också, så vi drog hem o hämtade kläder. sen besökte vi någon bunker i skogen, ja ni vet sånt som man brukar göra en vanlig dag..

Blev mer äventyr också, besök hos juhlin bland annat. men sen drog jag hem och duschade och åt mer piiizza.
annars har kvällen varit lugn.




Göteborg på tisdag igen! Känns rätt bra faktiskt, hoppas på jobbet på skandinavium! o sen egen lgh. hade varit himla gött det! Det enda som är trist är bussresan ner. tio timmar på buss på tisdag. shit happens.


och du, inga löften bara hopp. jag hoppas.


majsan!! jag saknar dig!! Du är så otroligt go!! säger bara en sak. åttionio! ;) det är grejer det!! puss gullet!

Rudi, meine freundin! Klart ja saknar dig!! kan man annat efter 14 år som vänner? pussy



la la la, jag vill inte sova, jag kan inte sova! har för mkt skit o tänka på som jag absolut inte behöver tänka på. dumma saker ja gjort o dumma saker andra gjort. och känslor som jag har som jag inte borde ha, och känslor jag vill ha som jag inte har! Nej vem har sagt att det ska vara lätt att leva...? men gött ska det vara är det sagt o sjunget! så vi säger så..

" det ska vara gött o leva annars kan det kvitta, fiiint o leva...."

over and out. emelie

Kommentarer
Postat av: Majsan

haha men fan Emelie det där håller vi tyst om..asså jag har aldrig tagit på en karl som har varit yngre än mig..haha ångest åbngest..och att han bor här i munkfors gör de inte bättre...och jag som ska vara här hela sommaren haha..tycker om dig vännen och saknar dig som fan;)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback