Kära någon. .

Jag är i chock, eller ja så drastiskt är det väl inte. men jag har fått hem ytterligare sju avsnitt av kommande greys anatomy. att man kan bli så frälst i en serie. men denna är bannemig ett mästerverk!
vilken spänning..
i sverige visas på onsdag avsnitt tio tror jag.. nu har jag just sett avsnitt sjutton! o my god det kommer hända grejer..
:)

så nu är ja nöjd för kvällen iaf. klockan är tio över två nu om två minuter.

o jag är förresten hemma i mora igen!
fick skjuts av martin imorse kl.fem! sov där inatt så det skulle gå undan imorse, o undan gick det. ojoj.. någon ny audi Q7, gick utav bara.. ja farten hem. kom o överraskade mamma o pappa vid tiotiden.

har haft mys med bettan ikväll, dipp o gurka o chips. gött.

imorn blir det grillning o kub i vanlig ordning! =) o så kommer nog jonas!


Jag trodde vi inte gjorde sånt här.. inte utan varann.. vi har aldrig gjort så här utan varann nån gång.. trodde inte det skulle hända, inte här.. jag blir ännu en gång lite besviken,men det går över.. men samtidigt vet jag vad som hade hänt om det vore tvärtom.. så tänk lite innan tack. för det är så vi gör.. det är så vi har gjort..
Men bli inte förvånad om jag nångång gör det utan dig, utan att ställa en fråga utan att dra i ärmen.. jag vill alltid ha med dig, vi har alltid med varann, alltid! därför suger det lite nu...

Time to sleep. klockan är 02.13

godnatt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback