kompis!

Vilken mardröm jag har haft..
Drömde att jag var och träffade Emilia nånstans och vi festade o hade kul, var typ som sälen men på sommaren fast ändå inte sälen. konstigt.
Sen skulle vi åka, hon ja och malin från uppsala.. men malin vägrade, hon vägrade inse att hon aldrig mer skulle träffa emilia, så hon var riktigt sur och ledsen, och jag packade väskan o slängde upp den på ryggen o vips så satt emilia på ryggen.
Jag gick fram till en polis för det var ett riktigt pådrag där, en person var försvunnen o alla undra om det kunde vara en seriemördare så jag gick fram och frågade ungefär hur gammal han var.. han bara skrattade för jag var full då plötsligt och kanske med emilia på ryggen.

Ja det var en jobbig dröm iaf. för jag drömde att du aldrig mer skulle komma tillbaka kompis.. så nu är dagen lite smått förstörd här! imorn tillbaka till gbg.. känns inte heller hundra. men intervju på fredag, okej..
det blir så jobbigt när alla pratar om vad som händer i helgen osv.. bjäbba bjäbba bjäbba..

men jag lär ta mig i kragen nu. ska se till o träffa lite kompisar där nere också så att det blir skoj att vara där..

bjuden på bal är jag också, får se vad som händer o sker.


bettan till sthlm idag också.

nej nu ska jag ta på mig kjolen och sminka mig o äta mat,sen går jag ut i solen!
hejdå.

o kompis du kommer hem va???

Kommentarer
Postat av: kompis

JAG KOMMER HEM! det vet du. inte nu, men sen..

2007-05-23 @ 21:30:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback