Lista.

1. Vad tänkte du när du såg dig själv i spegeln första gången i morse?
Vilken tur att jag ska duscha o sen sminka mig..
2. Hur mycket kontanter har du på dig??
85.50
3. Vilket ord rimmar på ?test???
bäst
4. Favoritplanet??
pluto kanske, iaf den planet jag skulle vilja vara på nu.långt långt bort.
5. Vem ligger fyra på missade samtal-listan på din mobil??
Lillebror
6. Vilken är din favoritringsignal på din mobil??
"Jag vill ha körv"
7. Vad har du på dig på överkroppen just nu??
Linne och t-shirt
8. Sätter du etiketter på dig själv??
ibland.
9. Vad är det för märke på skorna du har på dig??
vagabond
10. Ett ljust eller mörkt rum??
ljust, tyvärr just nu.
11. Vad tycker du om personen du fick denna enkät av/hittade denna enkät hos??
En alldeles alldeles underbar människa, toppentjej!
13. Vad gjorde du vid midnatt??
Låg i min säng i mora och kollade runt på internet.
14. Vad står det i ditt senast mottagna SMS??
Ja här ska ni få höra!
"Gött det lät och sitta och sola..Det gör då inte jag..Är inne o städar..Inte mycket kul..Annars är det hur bra som helst.. Tänker på dig ibland och då känns allt lite lättare ;) Vi jobbar till nio ikväll..Det känns lite smådrygt faktiskt,Men då har väl du kommit fram..Tusen pussar!" hihi..
15. Var ligger ditt närmaste Seven Eleven??
Avenyn
16. Vilket uttryck använder du mest??
men dra mig baklänges/ men dra på mig bakifrån.. haha!! inte som ni tror..
17. Till vem sa du ?jag älskar dig? senast??
Mamma.
18. Vilken pälsbeklädda sak rörde du senast??
Min hund mally.
19. Hur många olika sorters droger har du nyttjat de senaste tre dagarna??
alkohol o bara alkohol.
21. Vilken ålder har varit bäst hittills??
18 var fint. men håller med majsan med 15, det var o fint.
22. Din värsta fiende??
mc donalds... ?
23. Vad har du för skrivbordsbild på datorn just nu??
ett kollage på mig o emilia under vår semestertripp i somras. fina minnen
24. Vad var det senaste du sa till någon??
Var nog när ja sa hejdå till camilla, några timmar sen. kommer inte ihåg vad..
25. En miljon dollar eller förmågan att flyga??
dollarna
26. Gillar du någon särskild lite extra mycket just nu??
Visst gör jag det, sa inte smset det mesta? ;)
27. Senaste låten du lyssnade på??
Någon av de senaste billy låtarna!


De 10 senaste uppringda nummer:
1. Krull
2. Camilla Gävle
3. Krull
4. Mamma
5. Hemmet
6. Hemmet
7.Mamma
8. Securitas Jonas
9. Securitas Jonas
10. M a l i n

5 senaste mottagna samtal:
1.Betty boop
2. mamma
3. ankipa
4. maggan
5. maggan


5 sista missade samtalen:
1. maggan
2. Securitas Jonas
3.maggan
4.lillebror
5.nina

10 senaste mottagna sms från:
1. Jonas norge
2. jonas norge
3. mamma
4. jonas norge
5. jonas norge
6. jonas norge
7. jonas norge
8. jonas norge
9. camilla gävle
10. Jonas

5 senast sända sms till:
1.Jonas norge
2. jonas norge
3. jonas norge
4. jonas norge
5.jonas norge



Förresten midsommar.
Jag o Rudi på en klippa i skärgården!wonderful.

Vilket par!

Kommentarer
Postat av: Majsan

hmm den där jonas verkar vara väldigt poppis på din mob;)

Postat av: Anonym

Hahaha securitas-jonas.. :D

2007-05-16 @ 07:50:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback