Måndag igen.

En vecka sen ja for från mora.. Ett par dagar kvar tills jag är där igen..
Torsdag 07.50 går bussen från station i gbg. 16.10 är jag i blge, sen blir det tåg till vansbro.
På lördag blir det mora! Troligen jag o betty syster som får hänga på lördag.. men på oss går ingen nöd. eller så blir det en nykter lördag! eftersom vi ska parta på fredagen.

borde göra mig lite mat men tar ju sån tid med lösnaglarna.. på ena handen! :)kanske ska köpa mig fler naglar så man kan vara lite tjusig till helgen.torsdag. . lite tv, lite promenad o kanske en öl o bara hem o ha det bra var det va?

Förresten, bonde söker fru.. det är ju en dam med denna gång, är hon lesbisk?annars borde de väl ändra namn till bonde söker partner ? det är sånt här jag funderar på under mina ensamma dagar.. kan hända att man blir lite smartare om man är själv, eller ?

Nej nu ska ja kissa o se lite på tv o sen göra lite luddag.. (lunch/middag) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback