Måndag kväll.

Göteborg snart igen.
Intervju på onsdag kl. nio, sen lunch med matilda.

Ska bli skönare än ja trodde att fara. att vara hemma var inte vad ja tänkt mig.
Förlåt men jag var saknad eller vad hörde jag förr..? Men men nu åker jag igen o det dröjer fyra veckor tills vi ses igen.
Men jag ska ta riktigt nya tag när jag kommer ner! Satsa stenhårt på jobben och så fort jag får ett så ska jag hitta annat boende. funkar med fredrik men alltid skönt med eget! Känns mer o mer positivt att åka ner iaf. Dock åker ja denna gång ensam ifrån mora.

Kommer nog hem nästa gång den 14e eller 15e juni.. en månad. förhoppningsvis kan ja stanna nån vecka så ja hinner med midsommar också!! eller kanske en midsommar på västkusten? men då blir ja väl ensam.för vem åker ner till mig när det kan firas i dalarna... ingen..

nej bittrare kan man vara men jag är mest en besviken emelie nu, trött i kroppen o knoppen av att ha varit hemma.


Men tack Bettan för att du kom till vansbro för min skull o liiite jonas skull ;) O all cykling i lördagsnatt! klockrent! o för lånet av soffan, haha denna gång mer använd än nån gång! hehe..

så nu ska ja lägga upp lite pics från lördagen, de få jag har!

godnatt. ses i götet.


Ensam förfest! inte dåligt va!

och varför inte en singelbild? O en aning dragen emelie.

Kubb, med upplyst bana av strålkastare kl. elva!

Antingen är det tuttarna i högsta hugg eller tungan!

Vi fick inte riktigt till det jag o magnus.

Eller kan vi kalla det få till?fyllon..

o ensam som jag var så varför inte en till singelbild? ;)

"såhär syns jag inte va?" ååh jo göran, burken avslöjar din identitet!

Det var allt från lördagen. var fler pers där men de fastnade inte på bild!

Kommentarer
Postat av: Millan

Hoppas vi ses snart.. Jag förstår din besvikelse över helgen.. Jag skulle visst ha kommit å överraskat dej..! Då hade vi haft skoj vännen!! :) Då hade jag sluppit helgen här också.. Aja. Saknar dej!!! Puss <3

2007-05-15 @ 09:36:57
Postat av: Majsan

Hej vännen..fick nästan tårar i ögonen när jag kortet på på dig..så fin så;)och göran,magnus,bettan fan ja vill väl också vara med och festa med er;)
saknar dig vännen..puss

2007-05-15 @ 10:10:26
Postat av: ruudii

jag kanske vill fira midsommar med dig på västkusten:) det hade varit skojigt:) kul att du ska hem samtidigt som mig! då kasnke vi kan sitta i kyrkan o gråta på niornas avslutning i år igen:D eller inte kanske.. det måste vi göra!! älskar dig gamle vän! puss puss

2007-05-15 @ 18:24:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback