Onsdag.

Låg i sängen till två idag, ingen mening att gå upp känner jag.
Men vid fyra for jag, marie o emma till slottskogen o kolla lite sälar och fikade.
så ja kom just hem.
Nu blir det väl en slapp kväll.. borde gå och köpa mig avocado o groddar så ja kan göra mackor till lunch imorn. buss i åtta timmar! och en timme i tåg drygt..
Ja ja, vad gör man inte! =)

Pratade just med andreas på msn. och jag sa just att jag saknar tiden i tvåan på gymnasiet när han, jag och anna bodde tillsammans i moskogen 41. . Vi låg mest och garvade i någons säng framför teven efter skolan varje dag. efter att ha handlat på mårtas, eftersom jag alltid envisades med att handla på ica för att ja hade mammas icakort! :) o som vännerna de är så gav de alltid med sig!
o den kvällen jag o anna satt i busshållplatsen o rökte tills anna klarade att göra rökringar, efter det gick jag hem och mådde riktigt dåligt efter de tre cigaretterna i rad! ush. men ändå fortsatte jag ett litet tag till..
Alla gånger jag o anna låg kvar i lägenheten hela dagen, tog bussen till borlänge och shoppade istället för att gå till skolan. eller de gånger vi jävlades med andreas, hahaha, han blev så sur och vi kunde inte hålla oss för skratt!! och alla middagar med fiskpinnar och mos, eller köttbullar med mos!
När vi tvättade och satt i tvättstugan i två timmar med radio och plugg!

Det var tider det.. jag saknar dom, anna o andreas..
" De två vännerna... och andreas... " :) Jag älskar er mina kompisar.



Nu ska ja borsta tänderna! Eller så ska ja äta lite vitlök annars kunde ja ligga illa till i helgen! haha! yeah !
nej ja borstar tänderna, jag gillar att leva farligt grabben!


Vilka tider!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback