Päron&Blåbärsdryck&P3

Attans det är Onsdag idag.. upplagt för en onsdagsöl kanske? vem vet.
Idag har jag iaf sökt ett jobb, på ur&penn.. gick runt ensam i stan en stund, letade efter varifrån bussen skulle gå ifrån  i en halvtimme! fick lov o äta en kebab i bröd för att få igång mitt sinne för undangömda hållplatser.

Handlade lite mat o nu sitter ja o söker mer jobb på internet.

Jag kommer bli uttvingad på en öl ikväll.. jaa jag känner det! mm ja varför inte.. jo för jag har faktiskt inga pengar till det! :) ingen kanal5 finns på denna tv heller.. Greys anatomi. men jag antar att om emilia klarar sig utan greys i malaga så får jag göra en uppoffring då!
Men det suger.. den uppoffringen..

och jag har en sån känsla av saknad i mig.. jag vill ha hit mina brudar! ut o ta en öl med dom, ja då är festen igång! =) o maggan, det är billig öl här på uteställena ;) komsikomsi med dina nya däck!

Var riktigt längesen jag träffade mina camillor också. men rudi kommer hit i helgen! åh vad skönt med kvinnligt sällskap!

Men camilli du är långt borta du.. ta semester o kom ner! jag saknar dina kramar gumman.. men men telefonen får väl duga lite då!


Ska väl göra mig lite mat nu tror jag. lite baconpastasås kanske? nej. men ikväll blir det iaf gurka o massa vitlösdipp! i laktosfri creme fraiche camilla! :)
nej ja får leta upp lite mat nu tror jag.. inte ska här fuskas med nån mat iaf! även om magen nu blivit en del större..

I´m in a hurry..


Och du sen då. komma här med dina hjärtformade falukorvsbitar och charma till mig! du är för go. kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback