snudd på botten.

yeah, ja sitter i underkläder vid teven, har inte rört mig idag alls! borde hoppa in i duschen nu o göra mig lite fräsch o kanske ta en promenad men icke, en annan del av mig känner ingen mening med att gå upp..
jag lever verkligen i ensamhet.. det känns inte som att någon riktigt bryr sig i hur det är. sorry men så känner jag mig.. jag saknar emilia.
Så mycket känslor just nu. ingen är glad att ja kommer hem. nope thats it. egentligen vill ja bara stanna här för att någon nån gång kanske ska sakna en, tänk vilka barnsliga tankar man får när man bara umgås med sig själv!

jag orkar inte duscha, inte med dessa naglar! men ja sitter under ett täcke i soffan och svettas o ser ut som om jag varit deprimerad tre månader och ser inget ljus i livet.

ah nu drar jag. o stänger av telefonen, för orka.. nej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback