Sometimes shit is a fact.

Och ibland suger allt..
Denna morgon började egentligen bra, mariana från restaurang mållinjen i skandinavium ringde o vi ska ses på onsdag morgon kl. 9.
Men så kommer nattens dröm tillbaka, mardröm? kan man nog säga.. det rörde om en hel del i känslorna iaf!
jag trodde jag var klar med dig, helt klar.. så sluta dyk upp om nätterna,ge dig bara! varför kan inte allt bara vara klart,färdigt, finito?! Du är klar med mig sen länge det vet jag..men sen då? jäkla känslor,jag vill inte ha det såhär.. inte mer, jag är klar nu..mm nu är jag klar! punkt för dig.

jag vet att min brännskada som ser ut som ett hjärta står för någon annan. . :)

Nej dags att drömma vidare.. ?


"leave me alone"

Kommentarer
Postat av: majsan

haha emelie fan ja vill veta lite om den där i vansbro ja;)

2007-05-08 @ 22:30:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback