välkommen till pms-emelie.

kära nån. plötsligt känns allt bättre! ja har många vänner.. o fler hoppas ja det blir här nere!
nu känns allt iaf lättare.. även om vissa irriterar mig nå hemskt o andra gör att ja bara saknar dom! :)

så life sucks sometimes men det blir inte bättre av att älta det hela tiden..
nu är kl. iaf över nio o jag tror ja ska ladda mobilen lite kanske.. haha tänkte att ja skulle skriva att ja också skulle ta en promenad men det vände sig fan i magen när ja tänkte det.. orkar inte !
ska försöka mig upp tidigt imorn stället.. leta en resväska med hjul på! kanske...

nu ska ja prata med camilla. jag blir o känna mig mycket lugnare o mer hemma när ja pratar med henne! tack min vän. kom till mora snart så vi får kramas!! love till dig !


Puss

Kommentarer
Postat av: Millan

Söta älskade vän! Du är så långt borta men ändå så nära. Vi ses snart, nästa gång vi kommer hem tillsammans :) Å de blir säkerligen snart! Love!! <3 Puss

2007-05-07 @ 21:27:22
Postat av: Majsan

Majsan saknar sin emelie;) fan minns du karnevalen i venjan??lakrits shots och hångel på bänken asg..haha 18 agusti boka in det för då sak vi göra en repris ;)

2007-05-07 @ 22:43:41
Postat av: ruudiiii

gullan lilla! kom o hälsa på snart!inte ska du vara deppig, du är ju gnistan i livet för många, det vet jag! saknar dig min vän! pussy

2007-05-08 @ 21:54:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback