Vilket väder!

Solen skiner å jag ligger i sängen. mysigt! maggan ringde o väckte mig..
Jag vill ha ett jobb nu, eller jag måste ha ett jobb.  Det suger att inte göra något om dagarna.. inget alls gör jag.
funderar på att åka ut till saltholmen idag o hänga lite, visst är det skönt att bara vara själv ibland. men jag hade hemskt gärna haft med mina tjejer på en picknick i det gröna!

Förstår inte varför folk inte kan höra av sig ang. alla caféjobben jag sökt.. tänk om jag skrivit fel mob.nr i ansökningarna. vilken katastrof. måste kolla... - nej det var rätt nummer! konstigt då..

o maggan, jag har lagt undan pengar så att jag kan ta mig hem om det krisar! :)

Jag ska laga mig lite lunch, efter att jag har duschat.. !
Men det tar tid för jag sitter på msn o pratar med två godingar. :) M´nM och N´nN   The one and only

Nej nu skulle man varit hemma alltså.. åkt pv med nya fälgar och hälsat på N´nN på jobbet och farit en sväng på Mc för en quicklunch med My Magdalena! och sen farit runt ett tag. . en glass på kajen och massa skitsnack! ;) För det är sånt vi är bra på!

och om man ändå kunde tvinga nån! eller hur nina... det sög ju att det var rätt omöjligt!



Nej fan lite mat alltså. .

Nästa helg lät ju väldigt bra alltså.. riktigt bra! åh jag hade hemskt hemskt gärna varit med då!!!! Vi får väl se ladies.. ;) saknar ju er som fan så....
Grejen är den att det är många som kör på det att " jag har ju inget kvar i mora ändå nu, så det är väl lika bra att jag drar.." Men shit jag har ju något kvar!!
Men jag kommer väl hem snart igen. hade dock varit gött med ett jobb o egen lya o lite kompisar! ;)

puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback