Bert Karlsson..

.. Den mannen var in på jobbet igår och åt mat! Kära nån vilken man.. " Har ni ärtsoppa utan fett?"
(VAAAA?! ärtsoppa utan fläsk är väl ingen ärtsoppa har jag förstått.. )
-öh, nej det har vi inte..
"nähäääää, nej menja får väl ta den som den är då.. , o så vill jag ha TRE pannkakor.. ! "

herregud.. inge fläsk i soppan men tamefan tre pannkakor med sylt o grädde.. mm fint fördelat bertan!

men men, han hade iaf sagt att det var bästa restaurangen i stan..
Ja jag är iaf rädd för honom, förstå hur han skulle kunnda knäcka en! 

så bert, ja hoppas inte vi ses igen.. sry.


Idag fick jag en kram av kära Mark. Han åker tillbaka till schweiz på söndag. Det tycker jag är riktigt tråkigt!

Imorn ska jag jobba.. från 13,00 till midnatt skulle ja tro..


inte långt kvar till florida nu.. ja vet fortfarande inte om ja tycker det är kul el inte.. tyvärr..
Ska se till att fixa kameran innan iaf. så att det slipper pippa sig själv... (?) el nå..
haha..

Ligger i soffan med idol i bakgrunden, väntar på att cicci ska komma hem med lite gotte kanske.. :)

Ser fram emot att julle kommer ner igen, då blire party med gänget igen..hehe, el ja med ola o sara vill säga.
tills dess ska jag vara nykter och städad, som ja varit nu litet tag. .

kan bli en sväng till skinnsberg nästa helg, lr så spar ja pengarna.. vi får se! tror då inte att jag får någe mer besök innan jul iaf! :)

Tack mina älsklingar som varit här och hälsat på mig! camilla,camilla,anna och min älskade familj, jag älskar er!


En kram till martin som inte är på sitt bästa humör idag! get better vännen!


Biljetten hem bokad nu!!
Emilia, jag ändrar min beställning till hämtning.. Torsdagen den 20/12 kl. 23.28 vill jag ha dig på stationen! Då ska vi kramas igen! Love.


Jensen, det här är bara början på det nya emelie! moget va? ;)
O For Fuck Sake Challenge me back!! 12 st väntar dig. .


Dags att kolla vidare på Idol och göra mig sängklar! Cicci min brud kommer väl snart hem från jobbet också!

Så hej hej..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback