Fruktansvärda måndag!!

Började med att försova mig, vaknade men låg helt rörelsefattig kvar i sängen. Något jag hade drömt gjorde mig helt slut o kroppen.. Gick tillslut upp och drog mig mot vagnen, 20 minuter försent. men ändå påväg.

Hade ändå en riktigt bra dag på jobbet dock.

Men nu har allt gått över.. Fick just ett raseriutbrott på att jag tappat bort en viktig lapp med ett nummer ja behöver för att betala räkning.. så jag ringde till mamma och när hon sa att hon hade slängt räkningen så slängde ja på luren och slängde in telefonen i väggen! Jag är så fruktansvärt förbannad nu!!
men iallafall har jag, lr ja per har fått igång min dator! det är kul, men ja är sjukt arg iaf. . .


men men ja är iaf " the girl who works here" faktiskt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback