Helgen med annad.

Jag vet inte, en bra sammanfattning kanske är- Kalsongparty o söndagsfylla!?

Det började iaf ganska bra i fredags.. mm jag sa började.. Vi tänkte att en fredagskväll med lite vin,lite idol o mys skulle vara en fin kväll. Och den började bra som sagt. vi satt o drack vin o tänkte väl kanske tanken på utgång, men vi var rätt trötta.. mer vin.. och idol tog slut.. så även vinet..

Ah men va fan, vi lär ju åka in o ta en öl på stan bara.. och så vi klädde om och drog till vagnen, redan då lite fulla(?) lite..

måste medge att ja inte kommer ihåg allt, verkligen inte allt! vi hamnade på bryggeriet efter att ha sprungit på mr justin. och efter att ha blivit bjudna in av herr Ari. . tog en öl därinne och dansade loss! men sen tror ja vi lessnade och drog vidare på park lane.. sen har ja lite dåligt minne.. vi dansade iaf o hade skitkul! sen mcdonken. och på nå sätt var vi nog på väg hem vad ja minns, för klockan började redan då bli mycket (tidigt)
Men då kom en norrlänning o svepte oss med storm.. (?) det slutade med att två förfriskade dalkullor hänger med denna luleåman på efterfest med ytterligare elva norrlänningar, på kalsongparty!det var dresscode.. så efter ett tag sitter även jag o anna där i trosor och linne.. Vi hade sjukt kul!!

jag for hemåt en sväng för att sova vid åtta.. lr va fan.. inte, ja o johan drog hem till mig för det var dåligt med sängplatser.. vi lämnade kvar anna hos elva norrlänningar! haha. för där satt hon i godan ro och drack whiskey till tio på morgonen!!
Vid ett kom ja o johan in till stan igen och ja hämtade anna därifrån, hem och däckade båda två.

Det var ju på lördagen ja o anna hade tänkt att ha på oss våra nya fina outfits som vi inte hade i fredags eftersom vi skulle ut på lördagen.. men så blev det inte, vi el iaf jag däckade i soffan på lördagkväll och anna låg och kollade på greys avsnitt på datorn. . vaknade vid sex och la oss o sängen, upp på söndagen o gjorde inte mkt vad ja minns.. köpte pizza,hängde hemma och sen sängen igen för greys!!

men det hann inte bli många avsnitt innan anna fick ett sms av fredrik, som också var här i helgen o hälsade på nån" park lane ikväll?" två festsugna tjejer fnittrar ett par minuter i sängen innan vi flyger upp,fram med sprit och kläder! ja tror vi blev riktigt snygga tillslut.. innan nästa sms kommer " nej det blir lugnt för oss ikväll.." haha men menm vi drog ändå.. bra på arslet drar vi oss mot vagnen.. och resten är historia och bara sånt man vill glömma..

tror att smeknamnet spyflugan säger det mesta!...

Men tack för helgen annad!! =)

mer än detta kommer ja inte ihåg just nu..

Kommentarer
Postat av: änniiiiiiiii

åååh tack själv för en fantastisk weekend!!=)

om du kanske inte minns söndagen kan jag berätta lite lätt....
på spårvagnen började du må lite dåligt.. så du kräktes.. I spårvagnen! sen gick vi av vid brunnsparken(om jag minns rätt) du mådde fortfarande dåligt. kräktes säkert igen.. vi köpte mat. kebab! sen bestämde vi oss för att åka hem.. du kräktes.. på spårvagnen blev du å må illa så vi fick lov att hoppa av.. du kräktes. typ gröt. i en hög. aaahahahah. sen va det så lång tid till nästa spårvagn så vi liftade. men en medelsåldersturk som hade två barnstolar i baksätet så en av oss "fick lov" att sitta i framsätet-du. vi kom hem.. försökte kolla klart på greys avsnitten.. men de gick inte så bra. för min del iaf, hela skärmen snurrade.. sen började jag å må illa så jag la mig i soffan med balkongdörren öppen för att jag skulle få frisk luft. och du hade kräkmaraton. hinken, badkaret, slasken!!
tjoohoooooo!!! hahaha=)

puss då!

2007-11-14 @ 15:23:46
Postat av: Emelie

hahahahahahaha det ni ser stämmer säkert inte!! hahahahaha ja tror ja dör av skratt anna!! fy fan vad har vi gjoooort?!?! hahahahahahaha söndagen är härmed ett minne blott!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback