Helgen.

Var ska ja börja?

Torsdagen var lugn tänkte ja skriva.. meeen ack inte! Det var ju hockey!! Stressade hem med camilla och lämnade grejer, Sen kom familjen och så tog vi vagnen in till skandinavium! Matchen var det roligaste ja sett på länge.
Mora vann med 3-1 va? just nu är minnet lite vagt men ack vad vi skrattade och hade kul! Vi fick så bra platser så- anna vann till o med en telefon som blev utlottad bland alla 12055 platser den kvällen. inte dåligt.
Efter matchen drog jag,camilla,anette,anna,carro,johan till bersåbar där det intogs bra många öl faktiskt.. Kom hem runt halv tvåtiden vad ja minns.. el var det ett?

Sen upp tidigt på Fredagen och jobba. Var hemma till fem, hämtade mor o fars bil i frölunda och åkte hem till camilla, tog med lillebror hit. Duschade lite o sen dit igen på middag med familjen o micke o jeanette o camilla såklart. räkor,kräftor och mycket trevligt var det. Vid tiotiden tänkte vi ta en sväng med bilen eftersom ja äntligen hade bil i stan.. planen var att åka in till stan och kolla in götatunneln i stort sett. Meeen icke! hamnade på hissingen.. Men sen hem o sova iaf! efter att ha missat idol o tv mys.

Lördag upp tidigt också, äntligen dags för IKEA!! Var där bra många timmar, men fick mig en säng,vitrinskåp,byrå,lampor,tavla,glas m.m och som sagt var det verkligt imponerande över att allt gick in i bilen där även tre satt i baksätet. men hem med allt och det monterades ihop!! kämpade på bra här tills anette kom, då blev det tacogratäng och madde o therese kom. vin och öl intogs och tillslut blev väl iaf ja o anette bra på lyset! :)
Åkte in till stan men ja C o T hoppade av först vid stigbergstorget för att ta en öl på henriksberg o sen dra vidare.. men det var 25 in där o 100 kr nträde.. lite dyrt för en öl.. så vi gick vidare mot masthuggstorget och hamnade på casa brazil o tjötade lite med jaa Camilla vad hette han..? Och så mot järntorget till bishop arms för en till öl.. dock ingen robert där rudi..! hehe..
camilla for hem och ja o T drog vidare inmot stan.. Därifrån har ja verkligen inget minne.. Det nästa ja kommer ihåg är att ja hänger med en simon o hans gäng och drar in på Park Lane, där det också var 25 men det gjordes "ett undantag" yeah as if.. men där inne gick ja bara runt ensam och hängde, tragiskt jag vet!! men på nå sätt skulle ja bevisa mest för mig själv att det går att gå ut och festa själv!.. men nja, ja tycker inte det..
Sen tycker ja att det var dags att dra hem, så ja hämtade jackan o drog till mc för lite nattamat. satt mig på en parkbänk och åt. mm också tragiskt! meen ja hade kul.. el så..
När ja plötsligt ser en del killar från a laget gå förbi min tragiska bänk, så snabb som jag är så springer ja efter, får mig en bamsekram och hänger med de till.. park lane.. igen.. :) dock var det roligare denna gång!
Satt o pratade med jonas flickvän o hennes vän, hade riktigt trevligt. Pratade också med den nya killen i laget, amerikanaren justin morrison, o på nå sätt så bestämdes det att vi skulle på efterfest dit.. bytte nummer o sen är minnet borta igen.. ja drog därifrån.. varför??! träffade anette o anna och blev irriterad på anette. hehe, hon bara velade!! så ja ställde mig o lifta efter taxi hem.. sen kom anette o vi drog hem tsm. :) Kl. 06.00 kom vi hem, fnittriga och hungriga! :)blev sallad och dippsås..

Söndag vaknade vi alla av familjen som plingade på, där står ja i trosor och ett genomskinligt linne och så jäkla bakfull! men de skulle bara säga hejdå sen drog de till norr igen!
Somnade mera och kl. halv två var ja lite piggare.. Då av att justin ringde.. haha, oj så nervös ja blev, mest för att prata engelska utan alkohol tror jag!  han ville bjuda på middag på kvällen.. :)
Så vid sex drog ja o camilla oss in mot stan och letade oss till justin, kom in till en otroligt fin lägenhet, bjöds på vin och fruktansvärt god mat!! efter ett par glas vin så gav vi oss på att spela sällskapsspel.. Tre timmar senare bestämde vi oss för att sluta spela, kanske för att ja förlorade.. började kolla på en film men kl. var plötsligt ett så vi drog oss hemåt efter en hemskt trevlig middagsbjudning!!

Igår vaknade jag.. lagomt bakfull och skittrött.. upp till jobbet och camilla åkte hem..!

En riktigt trevlig helg!!

Nu är min annad på väg hit från nås!!=) det ska bli riktigt trevligt att mysa lite med min darling. .
tro om ja ska sova lite innan ja ska dra mig in till stan igen..

Godkväll.

Kommentarer
Postat av: majsan

ojojoj fy tusan va kul du verkar ha de;)

hit me adressen till din billdagbok tack;)

Postat av: rudi

hihihihihi.. jag tycker du ska satsa på o bli hockeyfru.. han verkar helromantisk:)

2007-11-08 @ 11:46:09
URL: http://rudi.blogg.se
Postat av: Camilla

Jag saknar dej..

2007-11-08 @ 19:50:16
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: Junitjej

Jag tar tacksamt emot julklappstips här:
http://junitjej.blogg.se/1194553639_ju.html

2007-11-08 @ 21:57:14
URL: http://junitjej.blogg.se
Postat av: Camilla

Öj! Uppdatering kanske? :) Jag ska fan ringa å väcka dej nån morgon också! Fast du vaknar ju oftast inte... Hmm.. Dagens fundering. Puss :)

2007-11-10 @ 15:43:51
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: Annaa

lät gött :D miss you sweety!

2007-11-11 @ 12:14:15
URL: http://mizzsunshine.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback