Julbestyr.

Har just skällt ut mamma i telefon för att jag inte hittar nå biljetter hem den 21a december. jag har varit så hemskt ledsen. för nu längtar jag verkligen hem.. vill bara gosa ner mig i fåtöljen och mysa framför teven. träffa emilia,bettan,camilla o camilla.
ja saknar allt hemma..

men ja hittade tillslut biljett iaf, så nu bokade jag på en gång utan att höra efter med chiiefen.
Så nu vet ja iaf när ja kommer hem.. efter två månader o nån vecka..

ska jobba nu i helgen så det blir ännu en lugn o skön helg för mig! känns skönt att spara ihop lite pengar inför florida. för där är det billigt att shoppa, ska köpa mig lite jeans och nå snygga toppar! o lite julpresenter till en del vänner o en kompis! :)

nu ska ja ut o gå. måste bli lite glad! annars sover man inge vidare.
o så drömmer jag väl bara mardrömmar igen!

men men, en grand master kan ju inte ha nå problem! ;)

o tommy det är allt en fin kille det! det hoppas jag tjejen som gör hans mage pirra vet om! ;) kör hårt tommy boy!


Kram till min kära mor som fick stå ut med ett hemskt samtal från sin dotter. stackarn. .

Kommentarer
Postat av: rudi

du ska inte vara så nedrans elak mot din mor hela tiden:P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback