Musjakt!!

Igen!! FYyy jag orkar inte mera.. först i sälen och nu här! HÄR tillomed, i denna fina lägenhet!

Satt som förstelnad framför teven när jag såg lille "bartolemeus" (fick bara lov att döpa den eftersom ja tror att ja kankse inte blir lika rädd då.. ) springa förbi bakom teven! tog telefonen direkt och ringde cicci, stammade fram att vi har en mus hemma! Äntligen fick jag faktiskt bevis för att vi har mus lr möss hemma. Det är ingen som trott mig när jag sagt att jag hört muspip, So Right back at you!!
Usch, trist iaf med sånt bevis, hade faktiskt hellre sett bartolemeus död.. ( lr usch vad hemskt det lät.. inte död.. borta bara.. mm borta.. )

Bra nu har jag döpt den också och kan inte döda den..
aja we´ll see about that ! ...

Nu är jag hispig,skakig och riktigt slut! !
Ringde till pappa och grät,skakade och skrattade! Allt han gjorde var att skratta åt mig!! hahaha!


Ska borsta tänderna och göra mig klar för en sömnlös natt i soffan.. allt ska vara tänt och jag ska däcka av trötthet innan jag blundar! upp sen och till vårdcentralen.. kuuuul.. !!

Godnatt camilla.

Kommentarer
Postat av: Camilla

God natt vännen. Puss, tack för alla jullåtarna som du sjunger för mej nu :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback