Mycket på G nu.

Och skönt är väl det, så jag får lite fart på saker och ting!

Tänk om det vore så att man blev snabbare på saker o ting ju äldre man blev, så istället för att man take a shit på rekord tid så sa man att man jaa helt enkelt sket som en 76 åring.. ? ja det är bara en fundering.. vore ju lite jobbigt om man blev snabb på allt ändå.. och hur långsam skulle man egentligen vara när man föds.. ?
well, det är bara lite toalettfilosofering från mig.

Jag funderar på att leta upp någon kvällskurs el något att gå på.. kanske nån klättringsklubb hade varit kul! Träffa lite folk och underhålla mig om eftermiddagarna.

Fem veckor kvar till jul nu, fem veckor innan jag och familjen åker mot vamare vyer, underbart!
men ja måste erkänna att det är lite skrämmande faktiskt, dels flygfärden och faktiskt vistelsen.. ni som vet, ni vet.
sen är ju usa ett rätt skrämmande land också.. var det inte i florida nån sprang runt och sköt folk från buskar? jaa what do you know?..

Jag o camilla är fast i facebookträsket.lr ja iaf på Rock,paper or scissor! sjukt kul.. =) dock ligger jag under, men både ja o C är tydligen mellanliggande (?) haha. fuck!


Rudi kommer hit imorn! Jesus vad mina vänner är fina och hälsar på mig hela tiden! :) tänk vilken tur att ja har er!

Så ja o Rudi ska bara mysa och motionera i helgen, lite stan och så gå på en mässa om utbildningar och så. Så nu ska vi snart utbilda oss till något riktigt lönsamt! ;)
inte sitta fast i arbetsförmedlingens  nät längre! det är ja trött på.. nej tänk att ha utbilda sig till något och verkligen vågar följa det hela vägen för att sen bli något riktigt bra och något som man trivs med.. blir nästan peppad bara jag tänker på det.


Så det blir nog massa planering i helgen också! hihi, sånt vi är bra på jag o camilla.


nej nu ska ja se klart på filmen o förhoppningsvis spy upp dessa jäkla uppstötningarna ja haft i timmar nu.. good to know ey?


puss till dig min kompis. ta hand om dig på resan!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback