Snart är det jul igen..

En uppdatering är önskad men tyvärr händer det inget för mig just nu Fröken jensen. .
tjaa., det skulle väl vara helgen. Camilla o jag var på mässan och nu är jag hemskt sugen att börja plugga ekonomi.. konstigt nog! ska läsa lite matte B först, vilket jag också längtar efter.
Så var vi ute och gick. gick ut till saltholmen och tog vagnen tillbaka! :)Sen middag hos ak o said.
tänk att det lyckades vara lime i det också rudi,, haha!

Ska bli kul att någon dag bli något, inte stå och ösa på mat till folk, jag är trött på att serva folk!Tänker inte stå där om 30 år öch ångra mig och fortfaranade serva folk! aldrig i livet, då ska jag bli servad. :)

Känns så skönt att ha fått tillbaka motiveringen för att studera!

Sen hoppas jag att nån flyttar ner hit om ciccililia bestämmer sig för kalmar, tänker inte ge upp denna fantastiska lägenhet.,.Så om någon kommer slåss för den så är det nog du Camilla, får nog bygga panoramafönster så du kan sitta i soffan och bara se ut över utsikten! :)


Jag somnade ifrån ugly betty ikväll också.. skit också, alltid sjukt trött efter jobbet!


jaha, nu har ja då hört muspip.. men ja tror det var från ciccis rum iaf, så ja stände dörren.. :)
Hoppas verkligen jag inbillat mig bara. men efter sälen-incidenten-med-mössen så är jag uppmärksam mot allt!!!
usch nu kan ja itne sova..



ska diskutera fallet med fröken jensen nu..


Kommentarer
Postat av: Fröken Jensen

Vem ska jag slåss mot?!?! Vi bjuder upp till fajt!!! :D

Postat av: camilla

mus pip??? aaaaahhhh vad hemskt om det är det...

2007-11-21 @ 10:23:05
URL: http://rudi.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback