Tuesday arfternoon

Jag är nervös inför imorn.. Säkerligen blodprov och jag klarar inte sprutor och blod!! Vårdcentralen imornbitti för laktostest, äntligen lr vad sägs..?

Sen till jobbet och fortsätta längta till Mora. Hem till gula huset på prärien.. (?) och hem till mina fina.


Jag känner mig så ensam här.. Upp på morgonen, jobbar, hem , ute o går, sen umgås med cicci, inte helt fel.. men resten då.. ! ?


Meeen å andra sidan, jag har ändå så mkt vänner jag behöver :) inte här nu,men ändå här för mig.. alltid!

biljetterna hem snart fixade också.. hehe har lite problem med sj..


Längtar riktigt mycket efter ett julbord! Lördagen den 22a december, can´t wait! Ska se till att svälta mig ett par dagar innan, lr kanske börja redan nu! :)


Back in the days!!

 



Lite kort från mora och mina fina!! Tack för er.

dags för DHW!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback