ändrade planer och känsloskjut.

Emilia o Helen fick problem med spanska banken och kommer därför inte hem än..

så då var den helgen förstörd..jäkla utlänningar i utländsk bank!

och så har hanna slutat ju.. så denna dag blev en riktig soppa. imorse var jag riktigt glad.. ett dygn kvar tills ja skulle få krama om min efterlängtade vän..
men så blev icke fallet..

så det blev bara tomt idag. varför ska jag hem?vem ska jag träffa?det är väl ingen hemma som vill träffa mig nu?Vad ska jag nu göra?.. fy vad illa det var ett tag..

Men men, jag ska hem och mysa med mamma och släkten.
lugn o fin helg! så jag ser fram emot det också..


ska prata med mariana imorn om ja inte kan vara ledig nästa fredag också isf.. suger men men!
jag får jobba ihop det under matchdag nästa vecka.
allt för dig kompis. allt..

ensam blev jag ikväll också.. och inatt.. cicci på dejt..
så ja blev ensam med sex paket glass.. och två paket ballerina.
Det är så när man är deppig..
och så fick ja lov att tröstshoppa också! illa det.. har aldrig blivit drabbad av den "sorgen" nån gång.. men det funkade. lite gladare blev jag faktiskt.. synd bara att ja inte har pengar att shoppa loss med..
tre tröjor funkade bra ändå.

tur att ja inte är deppig oftare! :)

nu ska ja ringa gävle.. hon är nog lite trött på mig för att ja aldrig svarar på msn.. o inte ringer..


puss

Kommentarer
Postat av: Millan

Å nu pratar jag me dej :)
Puss

Postat av: majsan

jag vill också mysa med dig i helgen;)

2007-10-03 @ 22:49:06
URL: http://venjansmajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback