Äntligen helg!

En helg som kommer bli av som tusan!
Har just bokat bowling tills lördag innan comebacken på Wasastugan! =)
Emelie, Emilia o Camilla! äntligen vi igen älsklingar!

Har bokat biljett hem också.. kl. fem på fredag morgon drar jag hemåt.. igen.. :)
ska nog boka biljett ner också, på en gång, så att jag inte behöver åka första klass igen.. för det var ju så förjäkligt.

Men äntligen en lördag som förr! middag o förfestande med brudarna, bowling o mer öl och så wasastugan!
Woho, jag längtar som fan. Ska nog till o med köpa mig ett nytt partylinne på lördag! Då är det allvar alltså..
Bara chaufför som ska fixas, men det ska väl inte vara nå problemos.

Dags att ta tag i mig själv nu, ska fan inte förslappas nu inte.. dags att gå den där promenaden på en timme istället för att se ett avsnitt av vänner jag sett sju gånger tidigare..Och hur jobbigt är det egentligen att lägga sig på golvet och pumpa lite muskler?! Nej tänk vad kul att se resultatet sen..
och ett mål är viktigt att ha.. Florida! Mm det är ca tio veckor kvar.. eller?! tio bara.. ja det är ett mål iaf. då ska jag vara stolt över den lilla magen..
Inga mer kakor...


Nej nu ser jag framemot fredag kl. 11.38. Herrejesus vad jag ska kramas!!!! hjärtat mitt.

Kommentarer
Postat av: ruudi

hahahahah inga mer kakor nej.. haha.. det låter som nått mamma sa till mig nöär jag va liten.. hmm..

2007-10-10 @ 00:38:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback