Bitterfitta

Det perfekta humöret att vara på för att skriva blogg. man får hur sig så mycket skit då, helt onödiga saker bara sprudlar ur en. .

Jag blir så less på dig, du tror så mycket.. men tro mig du har satt dig själv i skiten, tro om att du ska få ta del av det som finns i mitt liv längre, du har sjunkit alltför lågt.. You´re soo wrong!

bla bla bla bla bla bla bla bla..bla bla bla bla bla bla bla bla.. bjäbba,bjäbba,bjäbba.

Och så är Camilla på väg hem nu också, och bara det att två av de allra bästa ja har snart är hemma ger mig sån hemsk hemlängtan.. Jag skulle kunna gråta och börja gå hem!
Men ja måste jobba.. börjar om tre timmar. Men sen blire det tre timmars sömn och så upp i ottan och fara hem!
Men men imorn vid det här tiden kramas vi nog fortfarande! hoppas bara det inte är några problem med kollektivtrafiken imorn, då blir jag tokig.. DÅ gråter jag..

Herregud, våra bästa år.. vilken skit!!vilken skit!!

Jaja jag kommer snart hem iaf..

Shit Ricky Martin var det längesen man såg.. han var väl populär när vi var små?för sisådär tio år sen?


Och ett nytt vi? det gick ju åt helvete.. jag försökte men det var fel..

Fan vad bitter jag är! !
Vilken tur att min Eulalia kommer hem o gör mig som förr igen.

Well ja har en underbar helg att se fram emot med mina vänner. så nu ska här sluta bittras..

Puss och dra åt helvete!


Kommentarer
Postat av: The rockefella

Du verkar inte lite bortskämd du nej.. inte alls!!

2007-10-12 @ 23:15:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback