Cause I´m a blond

På väg mot mora äntligen!
klockan är kvart i sex och här sprudlar musiken på x2000, dock inte i första klass denna gång.. =)

Gick upp halv fyra och duschade och åt frukost.

Måste bara beklaga mig från igår.. Kom till jobbet fyra och allt började bra..
vid sex åt jag en banan och helvetet brakade lös, jag skojar inte, jag har aldrig mått så dåligt och varit på benen...
Det var som om jag ätit 17 dl gräddfil och 20 l mjölk. Det var hemskt!!  Var så illa att jag bara kunde jobba i intervaller.. toa,jobba,luft,toa,jobba.. osv. Trodde faktiskt aldrig att jag skulle ta mig upp levande idag..
Men det gjorde jag.. trots att magen fortfarande är ur form.
Tror det beror på att jag är så spänd och lite nervös på något sätt! Längesen jag längtade såhär efter någon.. =)o snart ses vi honeyboney!

:) Men nu mår jag ju bra iaf.. hoppas bara det håller i sig hela vägen..

Och tack Johan som sov över hos mig och körde mig till tåget kl. kvart över fyra!! what a man!

Borde fundera på att sova lite snart.. kanske snart..
Usc mer folk...

Nu ska ja ge mig o så ska ja längta lite mer, snart dags att ringa och väcka lite folk tycker jag! klockan är snart sex!
Godmorgon!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback