Emelie i första klass!

Gud vilken resa, vilken spänning och vilken tripp! moahaha vilken lyx!
Kom just på första klass på x2000, och på med gratis internet, serverad en macka och dricka, macka med dyr ost på btw. ;) jag är lyrisk. jag har setat på ett TIB tåg och fått ont i ryggen med sex and the city i knät och hungrig mage..

Så välkomnas man på första klass av trevlig dam. Gratis internet ( I know I´ve said it before... )  jag får en gratis smörgås serverad till min plats och en läsk, jag är nu nöjd i magen ett tag, glad i hågen heeela veckan och dessutom sjunger min rygg glada visor!
:)

x2000´s första klass- min himmel i nutiden.

alla bekymmer som bortblåsta, har viner vänliga vinden och jag blir tagen som hög av vän på msn.. allt är perfekt!
sitter o små äter på min starka,dyra ost medan ja småpratar med emilia på msn om nästa helg! Som nu kommer bli av i underbar harmoni!! (hahahaha)
mm pepparrotsost på mackan också.. smaaaakfullt! ;) voila! jag känner mig som carrie i sex and the city, har iofs setat och kollat igenom halva sista säsongen och är därför helt fast vid att jag nu ÄR carrie bradshaw, på riktigt! skillanden är kanske hennes görsnygga klänningar och skor.. wow jag är tjej..
och jag babblar.. skriver som aldrig förr.. jag är lyrisk idag.

denna resa var precis vad jag behövde!

här ska läggas undan pengar på första klass resor. jag ska bli vuxen även för sj nu!



Kommentarer
Postat av: Millan

Personalen har ju garanterat sett dej som ett rikemansbarn som tar vara på pappas pengar ;) Om inte ditt alldeles för spralliga humör avslöjade dej? :) Haha!! Puss vännen!

Postat av: majsan

wow haha inte illa;)

2007-10-08 @ 14:46:45
URL: http://venjansmajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback