en annan sorts..värk!

träningsvärk..
måndags-timmes promenad med cicci.
igår-sprang en halvtimme
idag-sprang och gick 40 min.

trodde träningsvärken från igår skulle ge sig lite när ja försökte träna bort den idag.. men jesus det blev bara värre!
kan knappt sätta mig nånstans.. ont, det gör ont!

o halsen har börjat tjockna igen.. tror ja ska värma på mer te och värma lite vitlöksbröd, som rudi brukar=)

O rudi förresten, jag ska leta upp ett mål också, men just nu känns bekvämligheten över min kropp till florida som ett givet mål! har ju ingen våg här.. ;)

tänkte skriva att ja ska ringa emilia, men neeej.. hon ska ju ut i sthlm ikväll ! :)
ska nog ringa mamma lite.

ja vill ringa dig, men ja väntar nog på att du ringer en signal till mig först! hehe, som förr u know. fröken!

vill hem i helgen.. har smsat med fröken morell idag om helgen.. skulle varit hem o se till att tjejen får sig nå i helgen! haha, för det behövdes va? ;)

nej dags för lite mys i soffan, " aaaaall by my seeeelf, don´t wanna be aaaal by my self.. anymore" =)


o bitter för att ha blivit klådd av elitidrottare.. hahaha! klockrent!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback