Haha! underbara vän.

Jag måste bara få skriva ner det. =) Fick mig iaf ett gott skratt.

Pratade just med Camilla på msn och berättade att vi varit ute på promenad i vår lilla stadsdel.Vi hade gått vilse och upptäckt nya vyer! :)
"Vi hittade till o med ett smultronställe"
-Finns det smultron nu??! säger camilla helt allvarligt.


hahahhaa! gumman hade aldrig hört det uttrycket förr.
men nu tror ja inte hon glömmer det! :)

Du e la för go du! ;)ses nästa vecka!!!!






Jag trodde faktiskt högre om dig än så här!!

Kommentarer
Postat av: Annaa

Olallaa ;D har också skaffat blogg nu.. kul att läs va du har för dig gumman.. kommentera gärna min blogg lite om du har lust
Pusssssssssssss

Postat av: Millan

Men hallå?! Snacka om att dumförklara mej!! :P
Fast de kanske va lite puckat?? Trots att jag aldrig hört de förr :/
Ja du, vi ses snart vi!! Å då ska vi ha en kul kväll!!
Puss

2007-10-23 @ 21:03:20
URL: http://camiebananie.blogg.se
Postat av: majsan

haha ja de där tyckte jag också va kul;)haha

2007-10-23 @ 22:37:10
URL: http://venjansmajsan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback