Helgen över.

Då var ännu en helg över! Kramades som en tok i fredags när vi träffades äntligen!
Grät en bra skvätt och sen kändes det som om ja alltid haft henne vid min sida!

Blev lite rödvin på fredagskvällen och sen la vi oss ja o min kompis! upp kl. tio och ner på mora, shoppade lite och var på bolaget. Sen slingning av hår och så var partyt igång hos camilla vid sextiden. .

Åkte till orsa vid åttatiden och bowlade,jag camilla emilia o martin våran fina chaffis för aftonen.
Sen till wasastugan, efter lite incidenter under en kisspaus på grusplanen där en full emelie drabbas av alkoholens baksida.. lite lätt på foten kanske man kan kalla det, ramlade rakt bakåt mitt i min egen paus.. haha! sååå jäkla roligt, vad vi skrattade =)

Sen tror ja inte på skämde ut oss mer innan wasa.. hade problem med pengauttag..

Wasa är wasa, men vi hade riktigt kul vad jag minns iaf!
Så kul att ha dig hemma igen mitt hjärta, utan dig funkar jag inte! Emelie&Emilia-bättre partner får man leta efter! visst var det så baby =)


nu har ja iaf tagit mig till gbg med martin o camilla hängde på, men nu sitter hon på vagnen till centralstationen där hon ska ta bussen till oslo..stackare!! uuuusch rudi, hur du orkar?!

Det börjar bli dags för mig att göra mig redo för sängen alltså!
Kommer läggas in maaaassa bilder på bilddagboken om nån dag. för just nu tog min kamera en sväng till martin över natten.. =)


Haha kvällens höjdpunkt blev nog ändå när ja o emilia kommit hem och skulle ta av hennes strumpbyxor, tror ja aldrig fnissat så mycket nångång!!! hahaha!! Du är så fin min vän. men en resorb senare sov vi som små barn liggandes i sked om ja inte minns fel ! =) sweet !!

 Nej NU är det dags för bädden.
återkommer om mer detaljer!

Kommentarer
Postat av: majsan

rolig helg=)ja ska ut den 27e nu ja;)skoternsdag yee...hallå hit me länken till din bilddagbok=)

Postat av: rudi

vi har haft en fin fin helg alltså.. men jag förstår inte heller hur jag orkat idag.. hahha.. glömde dock o ge tillbaka 300 till en tant som tog ut det.. efter det sa kaja att det var nog bäst att jag var på golvet.. haha.. annars har det gått bra.. börjar 14 imon så unnar mig att titta på topmodel ikväll:) puss puss

2007-10-15 @ 19:56:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback