jobbigt.

Så mkt att tänka på, för mycket att göra på jobbet.. det funkar inte i de lokalerna, 250 lunchgäster varje dag kommer bli min död! om inte min död så chefens vill ja lova.. lr var tror du hanna? (jag får förresten fler o fler hintar om denna mystiska sjukdom.. we´ll see.. )

Familjen kommer imorn, likaså camilla o anette..
o allt känns bara jobbigt just nu, kan liksom inte glädjas något. . JAG ska ha planerat allt och jag orkar inte det.. hjärnan går på högvarv om dagarna.. det är så otroligt mycket mer att tänka på om dagarna än vad ni tror. stå där o ösa upp mat bara.. njaaa.. Det är sjutusen listor som ska kryssas i så fort en junior kommer o äter, ska hålla koll på ca 100 pers namn eftersom de ska skrivas upp el så har de kuponger el ska skrivas i "svarta boken"
och ja överdriver inte med hundra pers.. 30 i a laget o så ca 60 juniorer m ledare och andra som har kuponger.
sen är det biljettkassan som har annat pris, folk ringer o ska ha lådor o sen ska det packas lådor till juniorerna som inte varit där under dagen.. det hade varit okej om det varit större lokaler och en till personal och om simon i disken kunde stanna o diska klart..

too much!!
o så ska ja vara glad och ha koll på allt.. men det går ju, är faktiskt en rätt trevligt jobb annars, det är ju kul med alla stammisar varje dag iaf. det är ja glad över.

men just nu är det för mycket.. !

stora planer för lägenheten också, massa inköp på ikea på fredag. hockey imorn med familjen oo camilla,anette,anna,soldaten o hans kompis! :)

nej nu måste ja stänga av både dator o hjärna..

ses imorn.

mm vilket brev sen.


Kommentarer
Postat av: sjuka rudi

hej gullan! våra liv verkar vara ganska lika just nu.. jag har blivit sjuk nu, men jag måste ändå jobba känns det som.. jag menar vad är min onda hals infekterade ögon och feber i gemförelse med någon som har panikångest, är rädd för att mista sitt barn, och någon som spyr.. alla ordinarie är nästan sjuka men jag vågar inte sjukskriva mig, då blir dom säkert sura:( idag vet jag inte ens vilket jobb jag ska på. jag tänker inte fråga heller. jag fick lov o klaga av mig här lite.. jag tycker så synd om mig själv! jag blir så arg. varför kan dom itne anställa mer personal på våra jobb????


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback