många känslor på en gång..

Oktober har det iaf blivit nu.. och det var riktig sommarvärme här idag!
jag började inte förrän kl. fyra så ja sov länge o tog promenad med cicci.


min kära arbetskamrat hanna har slutat på jobbet. jag sitter här med tårar i ögonen, det blir så tomt utan dig hjärtat... men det var nog bäst antar jag..? jaja ja kommer iaf sakna allt vårt skitsnack.. o vad händer med afterworkdrinkarna nu? :)

emilia kommer till sverige imorn, bara för det sitter jag också o smålipar över.. men det är mest sjukt mycket längtan nu!! sjuuuukt stor längtan!!

och så är jag singel, det är ja också ledsen över.. men inte så mkt :)

nej så alla kära hockeyspelare på jobbet också..

men men även fast allt känns väldigt sorgligt nu så spolas det över av emilias hemkomst! helt klart!!


gosh vilken underbar helg jag ska ha!! det var längesen jag längtade så här mycket till något!

och mina fötter stinker riktigt jäkla illa!

o majsan förresten! Du kan ju ge dig fan på att vi kommer ses i helgen och fira dig!!!
påminn mig om din present.. som ja har sparat från din 15 el 16 årsdag.. :) haha. puss gullet.

mm vilken helg det kommer bli!



och dig, jag längtar inte längre efter att ha dig här.. men jag saknar dig.. visst var det så vi sa! kram vännen.


snart kommer min gävlegumma ner också!! det ska bli finfint! för dig saknar jag bara ja inte pratar med dig en dag.. =)

betty syster, statoil i helgen ja! kaffe kaffe kaffe! :)

och så var det väl grattis till ronnie imorn!

så mycket att säga, så lite energi från tankar till fingrar..




Rudi&Gullan!


Kommentarer
Postat av: majsan

haha har du en present till mig???wow haha kul haha=)

Postat av: Millan

Jag saknar din röst redan, fast jag pratat me dej en gång idag :) Vill vara hos dej nu min vän.

2007-10-03 @ 21:43:38
URL: http://camiebananie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback