Morahelg.

japp.. nu igen.. =)

far lurade bort mor till tällberg igårkväll så de har varit där o firat mammas 50årsdag.

Så ja kom hem till ett nästan tomt hus.

la mig vid halv ett igår..
kl. tre ringer det.. ja svarar,ingen där.. jäkligt irriterande! " bäst att du säger något nu när du fan ringt kl. tre på morgonen!!!" sen la nån på..

samma sak imorse nästan.. ringde kl. 7.15 men då var det mormor som skulle gratta mamma.
men det var toppen att hon ringde för då piggnade ja til.. upp och klädde mig för en morgonpromenad med hunden i 2 grader..
riktigt skön sväng. solen gick upp och alla träd är gula.
sen hem och duschade och åt frulle. .
nu har jag just dammsugit och kl. är inte ens halv tio!

ska köra lillebror till skolan snart och sen vänta på mor o far.

kanske till hornberga ikväll och mysa med isak o kusinerna.


camilla ska till tallinn. have fun, get drunk! :)

emilia, ja väntar fortfarande på att detta var ett skämt o att du snart står vid min dörr.. :)

Ska se om ja får tid att åka till leksand o träffa mr ahlgren.

Nej dags att väcka upp lillebrodern.


äh! case closed.. you´re now my cold case..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback