Nostalgi.

Usch nu pussas de på dawsons creek. . .

Kom just hem från jobbet och har ätit lite mat. .
Borde ta på mig gympaskorna och dra ut på en promenad, el städa här hemma.. meeeen inte idag va! Tror ja tar inte imorn, allting verkar så mycket enklare imorgon.

Ska jobba på Saab lunchrestaurang på fredag och hela nästa veckan. jag o pontus ska vara där medan en tjej är borta.. sen tillbaka igen! Blir kul med lite omväxling och kanske lite fler timmar, moooore money!! älskar att ha ett heltidsjobb, det är så många bekymmer som försvinner, man får ett liv! :) great!

Nu ska ja peppa mig med lite Viol-glass. Blir ensam inatt, så här ska det mysas..

Emilia ska ja ringa också.. när fotbollen börjar.. :)
Lite hemmaträning får det bli snart också, och dusch/bad. en skön kväll! finemang!


Jag tänker på dig, Du och jag hade det allt bra kul vi.. ibland önskar jag att det kunde vara som förr mellan oss, men ja vet att det aldrig hade funkat.. men lite fantasier har ingen dött av iaf! Jag saknar nästan mina känslor för dig, känslorna som fick mig att må så dåligt. men ändå såå bra! Jag försöker att inte tänka på dig, och det gör jag verkligein knappt längre, men de tankarna får mig ändå att flyga bort en sväng,, till de känslorna, till det roliga, till det omöjliga.
=)


och välkommen till världen kära kusin- Noomi !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback